Київський метрополітен

Київщина

Київський метрополітен

Київ неможливо уявити без метро — базового виду громадського транспорту столиці. На його долю припадає близько 60% загального обсягу міських пасажирських перевезень. Май­же півстоліття метро залишається єдиним транспортом, що може забезпечити безперебійне з'єднання віддалених частин міста з його центром, державними установами, підприємствами, вокзалами.Схема ліній Київського метрополітену, 2011.jpg
Київський метрополітен справедливо вважається символом та окрасою столиці, адже його станції є об'єктами архітектурного та культурного надбання, а три з них — “Вокзальна”, “Хрещатик” та “Арсенальна” є пам’ятниками архітектури. На даний час метрополітен складається з трьох діючих ліній за­галь­ною довжиною понад 60 кі­лометрів та 49 діючих станцій, платформи яких розраховані на п’ятивагонні поїзди. У центрі міста лінії мають три пересадних вузли. Точність виконання графіку руху складає 99,7% — це один з найвищих показників у СНД та світі.
Для поліпшення обслуговування пасажирів з фізичними вадами у метрополітені впроваджено мо­більний зв’язок, встановлено ін­фор­маційні монітори, камери ві­део-спостереження, на нових стан­ціях змонтовані ліфти-під­йом­ники, на краю платформи на­несено спеціальне обмежувальне покриття з рифленого пластика для орієнтування при посадці у вагон.Lukianovska_metro_station_Kiev_2010_01.jpg
В основу роботи Київського мет­рополітену покладена одна з найкращих світових технологій, яка орієнтована на більші обсяги перевезень, ніж на заході. Наразі світовим стандартам у Київському метрополітені відповідає основна система забезпечення безпеки руху поїздів — система автоматичної локомотивної сигналізації з автоматичним регулюванням швидкості, а також оперативно-технологічний радіозв’язок, мережа телевізійних екранів на станціях метрополітену, управління стрілками та сигналами станцій метрополітену з центрального диспетчерського поста з комп’ютерним керуванням, управління роботою станцій з застосуванням технагляду.