Антиалкогольна кампанія

 Черга за вином“Тверезість — норма життя”. Поштові марки СРСР, 1985 р.Постанова ЦК КПРС “Про заходи щодо подолання пияцтва та алкоголізму” націлювала партійні, адміністративні та правоохоронні органи розпочати чергову антиалкогольну кампанію в СРСР. З початком боротьби з пияцтвом в країні була закрита велика кількість магазинів, які торгували лікеро-горілчаними виробами, запроваджені жорсткі заходи проти розпиття спиртного на вулицях та скверах. Кампанія супроводжувалася інтенсивною пропагандою тверезості (з фільмів вирізались алкогольні сцени, заохочувались безалкогольні весілля, започатковано “добровільний” рух за вступ до Товариства тверезості). У ході алкогольної кампанії були ліквідовані великі площі виноградників, знищені унікальні сорти винограду. У масовій свідомості антиалкогольна кампанія сприймалася як абсурдна ініціатива влади, націлена проти “простого народу”.